وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)

خرید بک لینک
من همیشه بیاد شما هستم

همیشه بیادتون هستم شک نکنید

همتونو دوس دارم

تولد خیلیا مبارک

من تو تلگرام تاحالا ریپورت نشدم

تاحالا هم پی وی کسی نرفتم

تا حالا هم دیلیت اکانت ندادم

خخخخخنده

@xyzfactism

حقیقتی که اینجا بود هیچجا دیگه نمیشه پیدا کرد

تو یاهو هم دوتا گروه ساختم

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:14

دقت کردین؟نه دقت نکردین اگه دقت میکردین در این سراب بی آب تشنه ی خون های ملتمس به گورهای دیگرران رای آری نمیدادید.میدونید؟ نه نمیدونید اگر میدونستید اینطور ملتمسانه به چشمان دیگران دستانشان نگاه نمیکردید و تنها به آینده ی منحوس و مبحوس قومی که مجوس نام نهادند.ختم میکنم این روزهایم را نفرینم نکنید. مجوس ما بودیم نجس آنها آتش پرست مارا نام نهادند و خدا پرست خودشان راآتش را به خانه ی خدا و خانه ی بنده ی خدا آنها نهادند و خود را خداپرست مینامندآتش را بر اموال مردمان و دیگران و پرچم حق نقش دادند و خودشان را حق دانشتندآتش را بر ناموس و پوست و دوستان حق ر وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 359 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:14

در حوالی ایرین زمان من ماندم تو ماندی و من خواندم

در حوالی این ماسوره نخ میخندد و دار میزند

نخند نخها سریعتر میپیچند و میلرزند

شب شده هوا حوالی ما تاریک است

آه باز عینک دودیم میچرخد و دود میکند

سر باز میخندد و باز میخندد و سرباز میبندد

چرخ میچرخد مکانها جابه جا می شود دل نبند

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 302 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54

لللیبلیبللhttp://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=3edd36e1f5d2f718484d83688d9aff1e

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=3edd36e1f5d2f718484d83http://www.uploodhttp://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=1ae454232407be4b68a708ece27e706aer.net/cgi-bin/dl.cgi?key=3edd36e1f5d2f718484d83688d9a

ff1eبیلیب ل688d9aff1e

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54

hello hi hey ya gambay سلام درود خوبید؟ سوالش شاید به من ربطی نداره و بگین به تچه که ما خوبیم یا بد و واقعا هم همینه. دارم به زیباییی فکر میکنم. چه بدن های زیبایی چه لذت های زیبایی چه قیافه های واقعی ولی میخواهم چیزی بگویم که شاید باز مرا روانپریش بنامید: من انسانهارا نیمه میبینم. انگار که از وسط تا شدن یا وقتی عمیق میشم یه تصویر دو بعدی شدن نمیدونم برای چی این توهمو زدم ولی چند وقته به روی خودم نمیارم. زیبایی اشکم در اومد همینطور بیخود باید پیش کدوم دکتر چشم پزشک برم. اشک بغضی دارم که سکوتهامو میخندونه. ممنون که میخونی و میرونی( mirooni) وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: sghl fhchv, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54

یاده اون همه نمیخوام بیفتم و فقط میخوام یکم با هم به هم فکر کنیم.

کمی به هم توجه کنیم، به اونایی که نیازمند مان.

شاید بگین آخه کی میتونه نیاز مند من باشه ولی خودتو دسته کم نگیر.

تو همونی هستی که داری زندگی میکنی و میتونی به خیلی ها کمک کنی. همه این فصتهارو ندارن و نداشتن.

زندگی کن و حتی شده فقط به یه نفر یاد بده که خوب باشه حتی اگه اون یه نفر خودتی

فقط بخودت کمک کن.

خدانگهدارتون

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: سلام,سلام دانلود,سلام عليكم,سلامتك,سلام دانك,سلامات,سلامتی,سلام بمبئی,سلامت,سلام صبح بخیر, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54

اوضاع چطوره؟

هنوز عروسکید یا بالاخره به ناطق بودنتون پی برید؟

هرطور مایلید. بی حرکتی هم خوبه حداقل چیزی رو دوش قرار نمیگره

جز اینکه مترسکی باشید مهربان، و چهره ای بی توان. وظایف چیستند.

"شنبه و تنهایی و باران پاییز و سکوت

گرتو هم بودی چه روز بی نظیری داشتم"

(محمد اسدی)

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54

فراموشی معنایش چیست من همیشه سعی کردم چیزی را فراموش نکنم، و در لحظاتی که گذشت سعی کردم هیچ زمانی با فراموشی خود را آرام نکنم و دردهایم را تسکین ندهم.چون فراموش کردن یا تلاش به فراموشی به معنی ندانستن قدر آن زمانها ، نخواستن بودن در آن مکان ها و زمان هاست. و حتی فراموش کردن میتواند به معنی این باشد که میخواستیم نباشیم و نابود شویم و این به معنی ترس است. و ترس به معنی مرگ. هرچه که باشد خودمان ساختیم یا خواستیم یا امتحانیست که دیگران برایمان سختش کرده اند چرا باید جا بزنیم.آرزوی نبودن بعضی، در زندگی انسان به معنی کم آوردن و تلاش نکردن بر وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 279 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:53

اومدم چیزی بگم که نگفته باشن چیزی نگفتمتلگرام اومد دوسالی میشهقبلش هم چیزای دیگه قبلش هم فیس بوک و دیگر موضوعاتنمیدونم چی بگمولی اینجارو فراموش کردم نامم کنیادش بخیر نظرات و تایید نمیکردم و هنوز هم خیلیارو تایید نمیکنم چون کلا دوس نداشتم برای تایید شدن یا نشدن بنویسمبعضی دوستا ازم خواستن که نظارتشونو تایید کنم و کردماین وبلاگم سال 90 مرداد 90 تاسیس شدو هنوز هم هست و خواهد بودممنونم بلگفا واقعا ممنونم ازت این شکلک ها منو یاد یاهو میندازهگذشته ی زیبایی بود با تمام خشن بودناش و زیبا هست و زیباتر هم خواهد شدعامیانه ترین متن من وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: هیچکس,هیچ,هیچکاک,هیچهایک,هیچی,هیچکس یه مشت سرباز,هیچ پرویز تناولی,هیچ مگو,هیچنز,هیچیم و چیزی کم, نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:53

صفحه بندی