همیشه بیادتون هستم شک نکنید
همتونو دوس دارم
تولد خیلیا مبارک
من تو تلگرام تاحالا ریپورت نشدم
تاحالا هم پی وی کسی نرفتم
تا حالا هم دیلیت اکانت ندادم
خخخخخنده
@xyzfactism
حقیقتی که اینجا بود هیچجا دیگه نمیشه پیدا کرد
تو یاهو هم دوتا گروه ساختم

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:14
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 359 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:14
در حوالی این ماسوره نخ میخندد و دار میزند
نخند نخها سریعتر میپیچند و میلرزند
شب شده هوا حوالی ما تاریک است
آه باز عینک دودیم میچرخد و دود میکند
سر باز میخندد و باز میخندد و سرباز میبندد
چرخ میچرخد مکانها جابه جا می شود دل نبند
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 302 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=3edd36e1f5d2f718484d83http://www.uploodhttp://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=1ae454232407be4b68a708ece27e706aer.net/cgi-bin/dl.cgi?key=3edd36e1f5d2f718484d83688d9a
ff1eبیلیب ل688d9aff1e
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: sghl fhchv, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54
کمی به هم توجه کنیم، به اونایی که نیازمند مان.
شاید بگین آخه کی میتونه نیاز مند من باشه ولی خودتو دسته کم نگیر.
تو همونی هستی که داری زندگی میکنی و میتونی به خیلی ها کمک کنی. همه این فصتهارو ندارن و نداشتن.
زندگی کن و حتی شده فقط به یه نفر یاد بده که خوب باشه حتی اگه اون یه نفر خودتی
فقط بخودت کمک کن.
خدانگهدارتون
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: سلام,سلام دانلود,سلام عليكم,سلامتك,سلام دانك,سلامات,سلامتی,سلام بمبئی,سلامت,سلام صبح بخیر, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54
هنوز عروسکید یا بالاخره به ناطق بودنتون پی برید؟
هرطور مایلید. بی حرکتی هم خوبه حداقل چیزی رو دوش قرار نمیگره
جز اینکه مترسکی باشید مهربان، و چهره ای بی توان. وظایف چیستند.
"شنبه و تنهایی و باران پاییز و سکوت
گرتو هم بودی چه روز بی نظیری داشتم"
(محمد اسدی)
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:54
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 279 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:53
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: هیچکس,هیچ,هیچکاک,هیچهایک,هیچی,هیچکس یه مشت سرباز,هیچ پرویز تناولی,هیچ مگو,هیچنز,هیچیم و چیزی کم, نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 10:53